دشمنان درصدد اختلاف افکنی بین مذاهب/ خراسان جنوبی نماد قرن ها وحدت شیعه و سنی

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی به هر بهانه ای در جنبه های مختلف مذهبی، قومی و جنسیتی می خواهند اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، گفت: در خراسان جنوبی برادران اهل سنت و شیعه قرن‌ها به خوبی با یکدیگر زندگی می کنند.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با حجت الاسلام هادی اکبری مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، اظهار کرد: سیستم نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه انسان های آگاه داخلی و خارجی بسیار روشن  و واضح است اما اگر دیدگاه برخی از افراد جداطلبی است بخاطر مشکل درونی شخصی و یا از مواضع سیاسی بسیاری از مسئولانی است که به جای اجرای عدالت که متن قانون است، امتیاز دهی را جایگزین می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امتیاز دهی مسئولان به جای اجرای عدالت موجب می شود که بسیاری فرصت یابی کنند و حرفای خارج از قواره بزنند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی به هر بهانه ای در جنبه های مختلف مذهبی، قومی و جنسیتی می خواهند اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، افزود: در خراسان جنوبی برادران اهل سنت و شیعه قرن‌ها به خوبی با یکدیگر زندگی کردند و اوقاتی را هم در جهت عزاداری امام حسین(ع) دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه اهل سنت و شیعیان از کید دشمن مصونیت ندارند و نباید از آن غافل شویم، ادامه داد: اگر دولت اسلامی ما به معنای عام برابر متن قانون اساسی و دور از انگیزه های سیاسی و حزبی و غرب‌پرستی عمل کند و چشم های طمع را که به دنبال امتیاز گیری هستند را ببندند و با دیدگاه وسیعی عدالت را در جامعه پیاده کنند از عمق جان افراد به این نظام اسلامی ارادت دارند.

بیشتر بخوانید   شرکت‌های دانش بنیان به حوزه معادن خراسان‌جنوبی ورود پیدا کنند

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: تحریک مسائل حزبی و سیاسی به نفع هیچ کسی جزو به نفع کسانی (دشمنان) که پشت مرزها هستند، نیست.

 

آیت الله عبادی گفت: در بعثه مقام معظم رهبری مدبرانه و حکیمانه این مسئله اداره می شود البته باید در جهت مدارس، مسائل سیاسی و برنامه های فرهنگی اهل سنت همکاری و کمک شود.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها