انتخابات خراسان جنوبی بدون هیچ گونه قطعی برق برگزار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش همکاران متخصص شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، انتخابات و شمارش آرا در ۲۸ و ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده، سازماندهی نیروهای انسانی و با حضور کلیه عوامل و نیروهای اجرایی این شرکت، ضمن مشارکت در خلق جلوه های زیبای حماسه حضور، زمینه برگزاری انتخابات و شمارش آرا در  ۲۸ و ۲۹خردادماه با تامین برق پایدار در اقصی نقاط استان فراهم شد.
وی افزود: با توجه به وجود بستر الکترونیک در برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰، تامین مستمر برق مورد نیاز شعب اخذرای و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی با توجه به گرمای هوا و کمبود تولید برق دغدغه جدی بود که در سایه همراهی مشترکین برق و با همت و تلاش همکاران با موفقیت به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی ادامه داد: در همین راستا همکاران ستادی و عوامل اجرایی که قبل و بعد از این رخداد مهم در حالت آماده باش قرار گرفته بودند به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق و حراست از تاسیسات و شبکه های توزیع برق را بر عهده گرفتند.
دادگر گفت: علاوه بر حفاظت فیزیکی تاسیسات شبکه با استفاده از نیروهای حراست و همچنین همراهی نیروهای بسیجی و بهره برداری شرکت، رصد لحظه ای کنترل روند بار و جلوگیری از قطعی برق در ساعات اوج بار، نظارت بر ایمنی انشعابات مراکز اخذ رای و تامین امنیت شهروندان در برابر خطرات برق گرفتگی، آماده باش خودروهای فوریت برق در مجاورت شعب اخذ رای، تجهیز کلیه شهرستانها به مولدین دیزلی و استقرار مولدهای اضطراری برق برای مراکز مهم در هر شهرستان از جمله اقدامات مهم شرکت توزیع برق در کمک به خلق حماسه بی نظیر ۲۸ خرداد بود.
وی افزود: استقرار اکیپ های شیفتی از همکاران و اپراتورهای بهره بردار این مولدین، تامین روشنایی معابر عمومی بویژه مسیرهای منتهی به شعب و روشنایی موقت مورد نیاز  اماکن کلیدی با نظر فرمانداران شهرستانها، هماهنگی موثر با سایر ادارات و نیروی انتظامی و برنامه ریزی ویژه به منظور حفاظت از شبکه برق در برابر حملات سایبری از دیگر فعالیت های نیروهای شرکت برق استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مهم و سرنوشت ساز روزجمعه بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت توزیع برق استان با ۱۳۰ نفر نیرو در حال آماده باش در قالب ۴۲ اکیپ عملیاتی و تجهیزات مورد نیاز شامل ۱۸ مولد برق و ۴۷ خودرو سبک و سنگین توانست به بهترین شکل ممکن، برق مورد نیاز مراکز اخذ و شمارش رای و پایگاه های ثابت و سیار صدا و سیما مرکز استان را نیز به منظور پوشش خبری این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی تامین کند.
انتهای پیام/۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اقتصاد وابسته به نفت مردود است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها