پیگیری جدی جذب اعتبارات در دستور کار ویژه استانداری قرار گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پیگیری جذب اعتبارات  به صورت جدی در دستور کار حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قرار دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فرهادی با بیان این مطلب در جلسه بررسی جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: از یک ماه پیش، موضوع پیگیری جذب اعتبارات به صورت جدی در دستور کار حوزه قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی به برگزاری سلسله جلساتی درباره بررسی وضعیت میزان جذب اعتبارات استان اشاره کرد و گفت: این جلسات به صورت مستمر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نیز نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل اقتصاد و دارایی (خزانه ) برگزار می شود.

معاون استاندار متذکر شد: این جلسات به این منظور برگزار می شود که چنانچه در اجرای پروژه ها مانعی وجود داشته باشد، مورد  بررسی و پیگیری قرار گیرد تا مشکلی برای  جذب اعتبارات وجود نداشته باشد.

فرهادی تأکید کرد: با برگزاری این جلسات، شرایط برای دریافت هر چه سریع تر اعتبارات در دستگاه های اجرایی فراهم می‌شود.

شایان ذکر است در این جلسه وضعیت میزان جذب اعتبارات ادارات  کل منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس، راه و شهرسازی، ثبت اسناد و املاک، گمرکات، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور عشایری، امور مالیاتی، دامپزشکی، حفاظت محیط زیست ، صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیز شرکت های آب و فاضلاب، سهامی آب منطقه ای و توزیع نیروی برق مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   6000 پیشکسوت دفاع مقدس خراسان جنوبی تجلیل شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها