اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی، هدیه صندوق کارآفرینی امید کشور به اشتغال خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید کشور به اشتغال استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری با اشاره به دیدار خود با نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از طرح ها و کسب و کارهای روستایی استان بخصوص در حوزه فرآوری محصولات معدنی و استراتژیک زرشک، زعفران و عناب قول مساعد داد.

به گفته وی؛ نوراله زاده، دستورات لازم برای تأمین اعتبار قریب به ۳۰۰ میلیارد ریال طرح های و برنامه های درخواستی استان را صادر کرد.

استاندار در این دیدار، از خدمات و برنامه‌ های صندوق کارآفرینی امید در حمایت مالی از طرح های اشتغالزا و کسب و کارهای خرد و کوچک در سطح استان خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.

در این جلسه که با هدف پیگیری افزایش اعتبارات قانون حمایت از اشتغال روستایی و عشایری، اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و افراد جویای کار در مناطق شهری و حاشیه شهر و نیز پیگیری و درخواست افزایش اعتبارات لازم در راستای تحقق تفاهم نامه های وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، با حضور زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همراه بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام امام خامنه‌ای در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها