۶۰ هزار پرس غذای گرم روز عید غدیر در خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: ۶۰ هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش احسان غدیر بین نیازمندان استان توزیع می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سید مجتبی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ستاد در ادامه فعالیت های خود در حوزه های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر، رزمایش احسان غدیر را اجرا می کند.

وی گفت: در این رزمایش با همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی بمناسبت عید سعید غدیر بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با همکاری و تعامل هیئت های مذهبی ،گروه های جهادی و … در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از ۵۰هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می ود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: ۵۶۰ عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی صورت گرفت: اهدای 2 هزار بسته بهداشتی شرکت تروند زعفران به کشاورزان منطقه قاینات+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها