بیش از 14 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همزمان با عید غدیر خم و به همت خیران و خانه های هلال در سطح استان 14 هزار و 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخاوت و دستگیری از نیازمندان توسط اعضای هلال احمر در هر زمان و مکانی به وضوح نمایان است.

وی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان از جمله برنامه‌های ویژه در خانه های هلال استان برای تقسیم مهربانی است، افزود: در این راستا همزمان با عید غدیرخم 14 هزار و 500 پرس غذای گرم با مشارکت 11 خانه هلال بین نیازمندان سطح استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به توزیع 100 سبد غذایی به ارزش هر بسته 280 هزار تومان در شهرستان بیرجند، عنوان کرد: به همین مناسبت نیز 100 کیلوگرم گوشت تازه توسط خانه هلال آبیز شهرستان زیرکوه بین مستمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات به همت خیرین و نیکوکاران انجام شده است، بیان کرد: در مجموع ارزش ریالی خدمات ارائه شده 330 میلیون تومان بوده است.

رضایی بیان کرد: برپایی ایستگاه سلامت به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری جشن های عید غدیر نیز از دیگر اقدامات انجام شده در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۵۰۰ زائر بیت‌الله الحرام خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند اعزام می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها