درخشش شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی با کسب ۲ رتبه برتر+ تصاویر

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی عناوین رتبه برتر در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی بین ۵۱ دستگاه و همچنین رتبه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت را در جشنواره شهید رجایی سال۱۴۰۰ کسب کرد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  درجلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با محوریت تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر در ارزیابی جشنواره شهید رجایی برای عملکرد سال ۹۹ که با حضور استاندارخراسان جنوبی برگزار شد با اهدای تندیس ولوح تقدیر به مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به دلیل دو موفقیت کسب شده تقدیر شد.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی آمده است:خدمتگزاری در جهت بهبود وارتقای عملکرد دستگاههای اجرایی به عنوان مهمترین رویکرد دستیابی به چشم انداز بیست ساله، افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را به عهده کسانی قرارداده است که با عمل خویش ومسیر گره گشایی از امور مردم گام بر می دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم با تبریک کسب افتخارات ارزشمند به مدیران وخانواده بزرگ صنعت برق استان گفت: این شرکت موفق شد در این جشنواره رتبه برتر در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی بین ۵۱ دستگاه وهمچنین رتبه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در بین ۱۱ دستگاه این گروه را کسب کند.

مهدی دادگر با تبریک این موفقیت به کارکنان ساعی و توانمند شرکت بیان کرد: با همت  و تلاش همکاران عزیز و پرتلاش در ستاد و شهرستانها و تدوین، پیگیری، ارائه مناسب مستندات در محورهای ارزیابی شاخصهای عمومی و اختصاصی، شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در ارزیابی خوش درخشید .

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: روحیه جهادی در بدنه دستگاه‌ها تقویت شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها