ساخت و اجرای نگهدارنده پایه های فرسوده شبکه برق برای نخستین بار درشرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از طراحی، ساخت و اجرای چهارپایه نگهدارنده به منظور کار برروی پایه های فرسوده درشرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران “ احمد برزگر در خصوص این اختراع گفت: با توجه به وضعیت شبکه برق در استان و نیاز مبرم به تجهیزات نگهدارنده پایه ها و ازطرفی محدودیت در تامین جرثقیل و تجهیزات نگهدارنده، این طرح در دستور کار همکاران اداره طراحی و نظارت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای این طرح حدود ۲ میلیون تومان هزینه داشته است، افزود: این چهارپایه نگهدارنده به منظور کار برروی پایه های فرسوده جهت ایمن سازی پایه ها در فرآیند مقاوم سازی شبکه و یا مواردی که نیاز به افزایش ضریب اطمینان پایه ها دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی درباره فواید این طرح اظهارکرد: این اختراع سبب کاهش هزینه مقاوم سازی شبکه، افزایش ضریب اطمینان کار برروی شبکه فرسوده، افزایش مقاوم سازی شبکه و از همه مهمتر کاهش مخاطرات ناشی از فرسودگی شبکه و افزایش سطح ایمنی نیروهای اجرایی می گردد.

وی با تقدیر از محمدرضا محسن زاده و همکاران اداره طراحی و نظارت، ایمنی وکمیسیون فنی شرکت که در طراحی و اجرای این پروژه همکاری داشتند، افزود: طراحی و اجرای این طرح حدود سه ماه به طول انجامیده و برنامه ریزی برای ثبت اختراع آن در حال انجام است.

برزگرتاکیدکرد: این پروژه برای نخستین بار در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی انجام شده و هیچ گونه مشابه داخلی برای آن وجود ندارد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4 میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده خراسان جنوبی پرداخت شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها