فعالیت کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به حالت عادی برگشت

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی گفت: کتابخانه‌های عمومی استان همه روزه به جز ایام تعطیل و جمعه‌ها باز هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود حاجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی استان در دو بخش تک شیفت و دو شیفت فعالیت می‌کنند.

او افزود: کتابخانه‌های عمومی در بخش دو شیفت، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب باز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: این کتابخانه‌ها در روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر نیز باز هستند.

وی تصریح کرد: ساعت کار کتابخانه‌های تک شیفت در استان در روز‌های فرد از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و روز‌های زوج از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۳۰ است.

حاجی بیان کرد: کتابخانه‌های تک شیفت روز‌های پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۳۰ ظهر باز و آماده ارائه خدمت به اعضا است.

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی عنوان کرد: استفاده از سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها مجاز است، اما محدودیت‌هایی در آن وجود دارد؛ به طور مثال در شهر‌های با رنگ بندی نارنجی از ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های مطالعه و در شهر‌های با رنگ بندی زرد از ۴۰ درصد ظرفیت سالن‌های مطالعه باید استفاد شود.

حاجی اظهار داشت: در حال حاضر اعضاء کتابخانه‌ها می‌توانند خودشان کتاب مورد نظر خود را از قفسه‌ها پیدا کنند و دیگرکتاب‌ها و منابع را مشاهده کنند در صورتی که قبلا این اجازه را نداشتند و باید از کتابدار‌ها می‌خواستند تا کتاب مد نظر را به آنان تحویل دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۸ دستگاه سامانه جدید هوشمند در راه‌های خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها