برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن و نماز شرکت توزیع برق خراسان جنوبی تجلیل شدند

آیین تجلیل ازبرگزیدگان شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن ونماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو که موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند باحضور امام جماعت ،مدیرعامل ومسئولان فرهنگی شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

به گزارش “ پیام خاوران “مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی؛ در این مراسم حضور فرزندان همکاردرمسیر قرآن را قابل افتخار دانست واظهار داشت:وجود قرآن،سیره اهل بیت و وجود مقام معظم رهبری درعصرحاضر نعمت بسیار بزرگی برای ما است .

مهندس مهدی دادگر توجه به برنامه ‌های قرآنی برای تقویت و تعمیق باورهای اعتقادی کارکنان و خانواده‌های آنان در کنار فعالیت خدمت‌ رسانی و تخصصی را از اولویت‌‌های این شرکت برشمرد.

وی بیان کرد:علاوه بر مسابقات قرآنی و نماز ویژه همکاران و خانواده‌های آنان که بر اساس دستورالعمل ابلاغی ازوزارت نیرو و به صورت کشوری برگزار میگردد،هر ساله در مناسبت های مذهبی نیز اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط می‌شود .

امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه انسانهای عصر حاضر به قرآن و آموزه‌های پیامبر بیش از هر زمان دیگری نیازمندهستند گفت: انسان بسیار قدرتمند است و می تواند به عزت برسد و این امکان در صورت عمل به قرآن میسر خواهد بود وعلاوه برتلاوت و عمل به آن نگاه به صفحات قرآن نیز در انسان اثردارد .

حجت الاسلام کاری با تاکید بر جمله آیه شریفه: “الا بذکر الله تطمئن القلوب ” بیان کرد: در جامعه امروز همه به دنبال آرامش هستند ولی آرامش بدون آموزه های قرآن ، میسر نیست .

مسئول فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی نیز با تقدیر از برگزیدگان این دوره از جشنواره قرآن و نماز  و خانواده های آنان ، اظهار داشت : ۷۰ نفر از فرزندان کارکنان در مسابقات حضور یافتندکه از این تعداد ۴۰ نفر در مقطع پیش دبستانی تا دوم ابتدایی و ۳۰ نفر در سایر مقاطع و رشته های مختلف به رقابت پرداختند که در پایان ۳ نفر  به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید   زنگ خطر خالی شدن روستاها به صدا در آمد

علی رفیعی با اشاره به اینکه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ونماز ویژه فرزندان در چهار رشته حفظ، قرائت تحقیق و اذان، مفاهیم و نماز برگزار شد افزود:رشته‌های مفاهیم و نماز به‌ صورت سراسری از سوی مجتمع آموزشی و پژوهشی گیلان برگزار و رشته‌های قرائت تحقیق، اذان و حفظ به‌صورت مجازی برگزار شد.

در پایان مراسم از شرکت کنندگان و برگزیدگان مرحله استانی و کشوری  شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو ،با اهدای لوح تقدیر ،کارت هدیه و جوایزی تجلیل شد

شایان ذکر است ؛از ۱۲ نفر فرزندان همکار که در رشته های مذکور رتبه اول تا سوم را در مرحله استانی کسب کردند قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها