۱۷۵ کیلومتر راه خاکی روستا های بشرویه موج تراشی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از موج تراشی ۱۷۵ کیلومتر راه خاکی روستایی این شهرستان طی سه ماهه تابستان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران“، محمد خیری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راههای روستایی این شهرستان گفت: طی سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰ اقداماتی متعددی بمنظور ایمن‌سازی و حفظ و نگهداری راههای روستایی در حوزه شهرستان اجرا شده است.

خیری ادامه داد: از جمله این اقدامات می توان به موج تراشی راههای خاکی روستایی به طول 175 کیلومتر، نصب علائم اخطاری، انتظامی و مسیرنما به تعداد 155 عدد و نصب علائم چشم گربه‌ای به تعداد 273 عدد اشاره کرد.

وی افزود: ساماندهی و نصب چراغ چشمکزن در تقاطع روستایی، تسطیح حریم محور روستایی ، برداشت موانع دید در راههای روستایی و اجرای خط کشی در محورهای روستایی نیز در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه اظهار کرد: عملیات مذکور در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای و رفع نواقص و جبران کمبود علائم جاده‌ای اجرایی شده است.

خیری تصریح کرد: به همین منظور تعریض و بهسازی محور روستایی غنی آباد – نیگنان بطول 10 کیلومتر و احداث یک دستگاه پل در محور روستایی مجد از ابتدای سال ۱۴۰۰ صورت گرفته و 10 کیلومتر دیگر از مسیر غنی آباد- نیگنان به منظور تعریض و بهسازی در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه نیازمند اعتبارات شهرستانی بیشتر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه خاطر نشان کرد: پروژه اتمام راهدارخانه ارسک، روکش آسفالت راههای روستایی و اصلی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان است.

بیشتر بخوانید   بهینه سازی و تقویت روشنایی بلوار پیامبر اعظم(ص ) بیرجند اجرا شد

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها