جریمه‌ شدگان دارای مجوز تردد به فرمانداری‌ها مراجعه کنند

طبق اعلام معاون پلیس راهور، رانندگان دارای مجوز تردد که در ایام کرونا جریمه شده اند برای رفع مشکل به فرمانداری‌های صادر کننده مجوز مراجعه کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ عین الله جهانی درباره جریمه خودرو های دارای مجوز تردد به خبرنگاران اظهار داشت: رانندگانی که در ایام کرونا به رغم دارا بودن مجوز تردد جریمه شده اند برای رفع مشکل به فرمانداری‌های صادر کننده مجوز مراجعه کنند.

وی افزود: از مهمترین دلایل اعمال قانون و جریمه رانندگان خودروهای بین شهری و دارای مجوز تردد که مجوز آنها عمدتا توسط فرمانداری ها صادر می شود، ارسال نشدن فهرست پلاک انتظامی خودروها به پلیس راهور است.

معاون پلیس راهور ادامه داد: اگر صادرکنندگان مجوز تردد که از سوی ستاد ملی کرونا، فرمانداری ها و ادارات پست در برخی شهرها عهده دار این موضوع شده اند به موقع فهرست صدور مجوز تردد را در اختیار پلیس راهور قرار دهند، خودروهای دارای مجوز تردد اعمال قانون نخواهند شد.

جهانی گفت: برای برخی رانندگان دارای مجوز تردد بین شهری که پس از خروج از استان دارای شرایط کرونایی پیامک اعمال قانون از سوی پلیس راهور ارسال می شود به رغم کندی ارسال فهرست شماره پلاک این خودروها از سوی صادرکنندگان، پس از بررسی پلاک ها جریمه ای اعمال نمی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری موجب حیات جامعه اسلامی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها