کمیته مقابله با سرقت تجهیزات برق در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی برگزار شد

کمیته مقابله با سرقت تجهیزات برق با حضور نمایندگان پلیس آگاهی استان، مدیر عامل شرکت توزیع برق، معاونان و مدیران دفاتر حقوقی و روابط عمومی در ستاد شرکت برگزار گردید.

به گزارش “ پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مهدی دادگر گفت: این شرکت در يك چشم انداز بلند مدت پيشگيري از وقوع سرقت تاسيسات و تجهيزات شبكه و جلوگيري از برقهاي غير مجاز را در دستور كار خود قرار داده و در اين راستا از برخي از ظرفيت هاي موجود نيز بهره برده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با قدردانی از نمایندگان پلیس آگاهی افزود: با توجه به افزایش چشمگیر سرقت لوازم و تجهيزات برق علي الخصوص سيم هاي مسي شبكه هاي برق در حال بهره برداري، همکاری و استفاده از تجربیات ماموران زحمتکش نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: از آنجاییکه این سرقت ها علاوه بر خسارت هاي مالي سنگين باعث وقوع خاموشي هاي بلند مدت براي مشتركين می شود، مقابله و برخورد با سارقین باید با جدیت پیگیری گردد.

سرگرد زارعی ضمن تشکر از همکاری شرکت توزیع برق در شناسایی و مقابله با سارقین تجهیزات برق گفت: با توجه به افزایش پدیده مجرمانه سرقت لازم است تا همانند گذشته گشت های تلفیقی در دستور کار قرار گیرد و برخورد قانونی و جدی با سارقین صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه سرقت تجهیزات برق علاوه بر خسارت به بیت المال باعث ایجاد مشکل برای شهروندان می شود، مطالبی را در خصوص نحوه کشف و دستگیری متهمان بیان و برهمکاری های فی ما بین نیروی انتظامی و شرکت برق به شکل گسترده تاکید کرد.

در خاتمه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از تلاش های مجموعه آگاهی استان در دستگیری و کشف مواردسرقت تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید   تامین روشنایی منطقه گردشگری بند دره بیرجند به بهره برداری رسید+عکس

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها