خرید حمایتی زرشک از هفته آینده آغاز می شود

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز با مسئولان تعاون روستایی کشور، گفت: هفته آینده ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیص و برای اولین بار خرید حمایتی زرشک در استان انجام خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سلمان اسحاقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی بری خرید حمایتی زرشک استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: شورای قیمت‌گذاری قرار است در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی یادآور شد: طی هفته گذشته که خدمت رئیس جمهور بودیم آیت‌الله رئیسی دغدغه زرشک‌کاران استان را سؤال کرده و در این خصوص تأکید کردند که پیگیری مستمر داشته باشید و هر جا احساس کردید سوء مدیریت و کوتاهی هست به شخص بنده بگویید چراکه اقتصاد و معیشت مردم خراسان‌جنوبی برای ما مهم است.

نماینده مردم شهرستان‌های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر دغدغه زرشک‌کاران استان مرتفع نشود اقتصاد ۵۰ هزار نفر زرشک‌کاران استان آسیب می‌بیند، اضافه کرد: امید است در هفته آینده با هماهنگی‌های انجام‌شده در مرکز استان در ۴ تعاونی خرید زرشک بتوانیم زرشک را خریداری کنیم.

اسحاقی با اشاره به جلسه امروز با مسئولان تعاون روستایی کشور، خاطرنشان کرد: هفته آینده ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیص و برای اولین بار خرید حمایتی زرشک در استان خراسان‌جنوبی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه خرید حمایتی زرشک باید به صورت مستمر تا زمانی که به سمت فرآوری نرفته‌ایم انجام شود، اضافه کرد: انجام خرید حمایتی فقط یک مُسکن است و باید به بحث اقتصاد و فرآوری زرشک ورود جدی داشته باشیم و تا زمانی که این مهم محقق نشود خرید حمایتی برای سال دیگر هم باید تکرار شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اولین طرح فروش محصولات سایپا در سال جدید - اردیبهشت 99

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها