آمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به یک هزار و ۲۴۴ نفر رسید

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی گفت: شمار قربانیان کرونا در استان به یک هزار و ۲۴۴ نفر از ابتدای همه‌گیری رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته ۲۸۶ آزمایش تشخیص کرونا که در استان انجام شد که ۴۵ بیمار جدید شناسایی و از ۶۲۶ تست سریع نیز ۹۰ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۴۸ مورد از بیرجند، ۲ مورد از درمیان، ۲ مورد از زیرکوه، ۳ مورد از سرایان، ۳ مورد از سربیشه، ۲۹ مورد از طبس، ۱۲ مورد از فردوس، ۷ مورد از قاین، ۶ مورد از بشرویه، ۴ مورد از خوسف و ۱۹ مورد از نهبندان، شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۸۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۷ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری به هزار و ۲۴۴ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   30 درصد از تنوع زیستی کشور در خراسان جنوبی وجود دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها