میوه شب عید در خراسان جنوبی تأمین می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت:  تأمین میوه ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گرفته است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین موهبتی با بیان این مطلب در کمیته استانی میوه تنظیم بازار ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ به تأکیدات و دستور شخص استاندار جهت تأمین میوه مورد نیاز مردم استان با کیفیت و قیمت مناسب در ایام پایانی سال اشاره کرد.

وی تأکید کرد: سازمان تعاون روستایی استان و دستگاه‌های ذیربط باید تلاش کنند با یک کار تیمی و هماهنگ، این موضوع را محقق کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: امسال باید با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته،  میوه ایام نوروز بهتر از قبل در اختیار مردم استان قرار گیرد.

موهبتی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربیات سال گذشته، سازمان تعاون روستایی به صورت یکپارچه نسبت به تأمین میوه اقدام کند.

وی افزود: به جهت مدیریت هر چه بیشتر امور، وظیفه حمل و توزیع میوه در سطح استان نیز به عهده اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: براساس مصوبه این جلسه، تعاون روستایی و جهادکشاورزی نیز وظیفه نظارت دقیق بر کیفیت میوه و نحوه نگهداری آن در سردخانه‌های استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور کادر اجرایی مدارس خراسان جنوبی از اول بهمن الزامی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها