برگزاری دوره آموزشی تحلیل خاموشی ها RCA درشرکت توزیع برق خراسان جنوبی

رئیس دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی تحلیل علل ریشه ای (RCA) خاموشی ها در شبکه توزیع برق استان، با همکاری مرکز آموزش صنعت آب و برق برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مهندس ابوالفضل فتح نیا گفت: این دوره در راستای اجرا و استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی و به منظور آشنایی و یکپارچه سازی روش های تحلیل داده و حل مسئله برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که با حضور کارشناسان بهره برداری و مسئولان اتفاقات شهرستان ها به مدت ۴ روز و در مجموع۳۱ ساعت اجرا گردید، بهره برداران مدیریت های توزیع برق سطح استان به عنوان یک پروژه عملی روش های تحلیل سنتی و همچنین تحلیل RCA را برای فیدرهای با بیشترین خاموشی در شهرستان خود ارائه کردند.

رئیس دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان داشت: در این کلاس آموزشی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق و رئیس اداره تجزیه و تحلیل خاموشی ها به بیان روش های جدید و معرفی ابزارهای تحلیل خاموشی مطابق با استانداردها و سرفصل های تحلیل علل ریشه ای RCA پرداختند.

مجری مدیریت دارایی فیزیکی توزیع برق استان در پایان ابراز امیدواری کرد : با برگزاری دوره های آموزشی مشابه و همگامی و همکاری مدیران و پرسنل شرکت در آینده نزدیک  شاهد پیاده سازی و استقرار کامل سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی باشیم.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح ایجاد ۷۵۰۰ پنل خورشیدی زمینه توسعه و اشتغال در استان را فراهم می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها