مردم در توطئه سایبری دشمن در ۱۴۰۰ با بینش و بصیرت همراه دولت صبر پیشه کردند

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در توطئه‌های بعد از ۱۴۰۰ دشمن همچنان به دنبال فرصت و نارضایتی مردم با دولت بود اما مردم همراه دولت صبر پیشه کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در مراسم دیدار با دست اندرکاران حماسه ۹ دی ماه با بیان اینکه دشمن از ابتدای شروع انقلاب انواع توطئه و ترور و قتل انجام داده است اظهار داشت: یکی از آن صحنه‌ها فتنه سال ۸۸ بود که  با تحملی که نظام کرد و زمانی که در اختیار داد و برخورد شدید نکرد و حتی شهید و ضایعات داد اما نظام صبر کرد و به مردمی که گول خوردند فرصتی داد و حدود هشت ماه طول کشید تا مردم متوجه مکر و فتنه دشمن شدند.

وی با بیان اینکه لحظه‌ای که مردم متوجه فتنه دشمن شدند بالاتر از روز اول انقلاب به صحنه آمدند و در پای قداست حضرت امام حسین(ع)، این انقلاب و کشور را از مکر بیگانه نجات دادند گفت: انقلاب گاهی در انسان رخ می‌دهد و به خودش توجه می‌کند و دچار عذاب وجدان و قیامت درونی می‌شود و به جایگاه اصلی خود یعنی خدا برمی‌گردد و ارزش‌ها و عقل حاکم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کلمه انقلاب به معنی تغییر کلی است افزود: بنابراین چه در بُعد مثبت و چه در بُعدمنفی انطباق دارد اما آنچه مهم است بعد مثبت قضیه است، چرا که انسان ترکیب روحیه‌اش از عقل، وهم، غضب و شهوت است و همواره در حال تغییر می‌تواند باشد به گونه‌ای که در تعریف انسان برخلاف همه موجوداتی که با جنس و فصل، نوع آن مشخص می‌شود انسان با این تعریف قابل انطباق نیست.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن، دشمن است و هیچ وقت دست از دشمنی برنمی‌دارد ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ مردم ایران اسلامی، همان انقلاب ۵۷ و از آن مهمتر است چون آن انقلاب و معجره که اتفاق افتاد چه در دورن و چه بیرون، مردم و جهان به عنوان یک مسئله ناباور به آن نگاه می‌کردند اما انتخابات ۱۴۰۰ آن ناباوری را از بین برد؛ نه تنها برای من و شما بلکه متخصین فن هم تصریح می‌کنند که کار غرب تمام است بنابراین در ۱۴۰۰، انقلابی که مردم کردند از نوع سیاسی و حضور در رأی، همراه باور است.

بیشتر بخوانید   علائم جدید ویروس کرونا چیست؟

وی بیان کرد: توطئه‌های بعد از ۱۴۰۰ را مشاهده کنید برای نارضایتی مردم و مقابله مردم با دولت انقلابی، توطئه بنزین مسئله ساده‌ای نبود اما اصلا زمان نداشت یعنی همزمان توطئه و ورود دولت برای اصلاح و جبران قضیه، خود مردم با بینش و بصیرتی که داشتند همراه دولت صبر کردند تا این توطئه سایبری دشمن خنثی شد و دیگر هشت ماه طول نکشید.

عبادی تأکید کرد: آنجایی که مردم در دولت رجایی و باهنر صداقت را احساس کنند جلوتر از دولت برای فداکاری برای انقلاب هستند چون این انقلاب برای مردم است.

وی افزود: اکنون در مرحله‌ای هستیم که وقتی دشمن آیه یأس می‌خواند رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را نوشتند و در چهل سال تجربه انقلاب کامل می‌شود و این حرکت جدیدی است که باید از این فرصت‌ها حداکثر استفاده شود.

اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها

جانشین فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: مراسم امسال به سمت مردمی شدن پیش رفت و در صحنه حاضر و ستادهای مردمی تشکیل شده است.

سرهنگ یوسفی بیان کرد: هدف کلی از برنامه این است که ظرفیت سردار دلها به عنوان یک مکتب و مدرسه درس آموز برای افزایش بصیرت و میثاق با ولایت و خنثی کردم عملیات روانی دشمن برای مردم استان تبیین کنیم در همین راستا بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برنامه ریزی و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شعار دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مزین است به جمله حاج قاسم که خطاب به مسئولین کشور متذکر شد: «ما مدیون مردمیم».

بیشتر بخوانید   حفظ صیانت از رای مردم بسیار پر اهمیت است

وی با اشاره به فضاسازی حقیقی و مجازی، ادامه داد: اجرای گروه های سرود، برپایی نمایشگاه و موکب‌های هنری، نشست‌های بصیرتی و اجرای طرح ثامن، برگزاری میقات صالحین با موضوع مکتب حاج قاسم و پویش نسل سلیمانی‌ها، نهضت کمک‌های مومنانه به یاد شهید حاج قاسم، شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا، برگزاری مسابقات و پویش‌های دانش آموزی، یادواره شهدا، پویش کاشت درخت به یاد شهید حاج قاسم، مسابقات کتابخوانی و ورزشی، برگزاری جلسات دختران فاطمی و دختران حاج قاسم از جمله این برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

اجرای مراسم بزرگداشت ۹ دی در ۳۰ نقطه استان

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: برای دهه بصیرت و میثاق امت و ولایت از آذرماه سه جلسه برگزار شد و برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر نیز در حال پیگیری است.

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: امسال مراسم محوری بزرگداشت حماسه ۹ دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳۰ نقطه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات تبیینی و تحلیلی در سطح مساجد، برگزاری مراسم حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دلها در مساجد، برپایی میز خدمت، اعزام گروه‌های جهادی، مسابقات فرهنگی، یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ختم قرآن از جمله این برنامه‌ها در دهه بصیرت است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها