کشف ۷۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در خراسان جنوبی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از کشف وضبط  ۷۲۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز از ابتدای آغاز طرح مبارزه با رمزارزهای غیرمجاز تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“محسن بخشایی  ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز و جلوگیری از خاموشی ناخواسته را از اهداف و وظایف شرکت برق برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند که باعث افزایش مصرف و  ایجاد ناپایداری در شبکه توزیع برق می گردد.

وی از کشف ۵ دستگاه ماینر در روز گذشته در روستای دستگرد بیرجند خبر داد و گفت: درمجموع با رصد و گشت های مداوم پرسنل شرکت توزیع برق و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی تعداد ۷۲۷ دستگاه ماینر غیر مجاز با قدرت تقریبی ۱۴۹۷ کیلووات کشف و ضبط گردیده و خاطیان ضمن پرداخت جریمه نقدی به محاکم قضایی معرفی شده اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به بارگزاری لینک معرفی مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در نرم افزار برق من، افزود: همشهریان عزیز علاوه بر استفاده از اپلیکیشن برق من نیز می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق و یا شماره ۶-۳۲۴۰۰۵۸۵-۰۵۶ نسبت به گزارش مراکز غیر مجاز رمز ارز اقدام و تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی بهره مند شوند.

بخشایی ضمن تشکر از همکاری مردم، نیروهای انتظامی، قضایی و دستگاه های اطلاعاتی در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز بر  ضرورت محرمانگی اطلاعات و هویت افرادی که این مراکز غیر مجاز را معرفی می کنند تاکید کرد

وی  ادامه داد: استخراج غيرمجاز رمز ارزها باعث آسيب رساندن به تجهيزات شبكه برق و همچنين معيوب كردن دستگاه‌هاي الكتريكي همسايگان (شامل يخچال، كولر، تلويزيون و ..) می شود.

بیشتر بخوانید   معنای «قَتیل العبرات» بودن امام حسین چیست؟

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها