حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد یک اتفاق ویژه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز سردار شهید سلیمانی در بیشتر کشورها طرفدار دارد گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی امریکایی عین الاسد در منطقه و بازتاب آن در سطح بین الملل یک اتفاق ویژه است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در گردهمایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی به مناسبت یوم الله حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد اظهار داشت: مساله پایگاه نظامی آمریکایی عین‌الاسد در منطقه و بازتاب آن در سطح بین‌المللی یک اتفاق ویژه است. اگر مقایسه کنید با پیروزی انقلاب اسلامی که به قول صهیونیست‌ها زلزله بود این پس زلزله از آن زلزله هم مهمتر بود.

وی بیان کرد: آن روز با ایثار مردم و روشنگری امام راحل، نهضت پیروز شد ولی یک کمبود داشت و آن باور بود که برخی‌ افراد باور نداشتند که این انقلاب بماند به همین خاطر وعده می‌دادند و همه گزینه‌ها را آزمایش کردند و همه دنیا را علیه ما شوراندند، جنگ اقتصادی به راه انداختند اما چه شد با تصوری که آنها می‌کردند درست نقطه مقابل انجام شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز کارشناسان غربی اظهار می‌کنند که کار غرب تمام است همانند خبرنگاری که از ترامپ پرسید شما در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت می‌کنید و گفت”تا سه سال دیگر آمریکایی نیست که کسی رئیس جمهور شود و به گفته فرمانده سپاه قدس امنیت تروریست‌های غربی در خانه‌هایشان مورد تهدید خواهد بود”.

عبادی گفت: آنچه امروز اتفاق افتاده بعد از ۴۰ سال تجربه فرق می‌کند با اول انقلاب بنابراین امروز مجلس انقلابی، دولت انقلابی، نیروهای مسلح انقلابی و نیروی قضایی بیدار ‌برخلاف آیه‌های یأس که خوانده می‌شد، امید را در دل مردم زنده کرده که امیدواریم اینها نشانه‌هایی از آمادگی جهان برای ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به یک جریان بین‌المللی تبدیل شده و در ‌کشورهای مختلف طرفدار دارد گفت: حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد این موضوع مهم برگرفته از آثار تحمل و سختی‌هایی است که در این مدت انقلابیون کشیدند و آن زحمات امروز به بار نشسته است.

بیشتر بخوانید   پیام تشکر فرمانده سپاه خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

وی گفت: خیلی‌ها می‌خواهند این موضوع مهم گفته نشود اما حقیقت مطلب این است که این جریان بین‌المللی است و نامه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نوشتند هم در این مسیر اثرگذار بوده و امروز شاهد جلیقه زردها در فرانسه و سایر آزادیخواهان در انگلیس و آمریکا هستیم که تاثیر همین بیدارگری‌ها است.

عبادی ادامه داد: دنیای کفر و شرک و خودپرستی به هیچ کسی رحم نمی‌کند و فساد و ‌تباهی عالم را گرفته ‌و ظلم فراگیر شده است؛ ‌هیچ‌ جای کره زمین را برای انسان‌ها امن نگذاشتند و اگر طوری که آنها می‌خواهند، بشود همه جهان را زیر چکمه‌ها می‌کشند.

وی بیان کرد: می‌بینید سر کشورهای ضعیف چه می‌آورند و اگر در مقابل این اندیشه فاسد اندیشه صحیح نباشد که دست آنها را کوتاه کند، هیچ کسی امنیت ندارد پس واجب است در مقابل ظلم، جهاد کرد و جلوی ظلم ظالم‌ گرفته شود.

امام جمعه بیرجند گفت: در این سلطه آنها اگر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را به شهادت رساندند اما اندیشه سلیمانی برای آنها خطر است و از اندیشه سلیمانی می‌ترسند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دفاع نباشد همه ارزش‌ها از بین می‌رود به این دلیل در مکتب انبیا و ارتش اسلام، دفاع واجب است زیرا دژهایی هستند که مردم بدون سلاح را حفظ کرده و امنیت را نگه می‌دارند.

عبادی اظهار داشت: جایگاهی که شما دارید در کنار انواع عبادت‌ها از اشرف عبادات است زیرا در جامعه انسانی هر کسی هر کاری که بخواهد بکند شرط اولش امنیت است که شما تامین‌کننده و ضامن آن هستید.

بیشتر بخوانید   پدیده زباله‌گردی در خراسان جنوبی آسیب‌شناسی شود

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها