بیش از  ۲۰۳ نفر نیروی راهدار در عملیات راهداری دومین برف زمستانی خراسان جنوبی فعالیت دارند

گروه استان‌ها_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از فعالیت بیش از  ۲۰۳ نفر نیروی راهدار در عملیات راهداری زمستانی  دومین برف زمستانی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” اسداله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فعال بودن قرارگاه استانی راهداری زمستانی، طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۰ باب راهدارخانه و ۵۷ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی در حال خدمت رسانی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به بارش برف در ۹ شهرستان، ۶۰ درصد راههای استان از بارش‌ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای استان به صورت روان برقرار است.

وی افزود: بیش از ۱۴۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل شن و نمک پاش – برفروب –گریدر و لودر و بیش از ۲۰۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود ۳ هزار و ۷۰۰ تن شن و نمک به برفروبی ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های استان پرداختند

جلال زاده بیان کرد: به ۱۸۵ خودرو امدادرسانی و ۷۵ نفر از مسافرین نیز در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تأکید کرد: در این ایام، عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی بصورت مستمر و فعال ادامه دارد تا شهروندان مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به صورت آماده باش با تجهیزات کامل در جاده‌ها حضور دارند.

جلال زاده افزود: به هموطنان و هم استانی‌ها توصیه می‌شود قبل از سفر حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ آخرین وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نگاه ویژه دولت، در حوزه گردشگری خراسان جنوبی شتاب گرفته است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها