مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای استانداری خراسان جنوبی منصوب شدند

طی احکام جداگانه از استاندار خراسان جنوبی محمود مقامی به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و محمدرضا براتی درمیان به عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار منصوب شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت طی حکمی محمود مقامی را به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

در متن حکم مقامی آمده است: با توجه به تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری تعیین می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های موجود و توان همه همکاران روابط عمومی استانداری با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و نیز برنامه‌های دولت سیزدهم در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و شعار ایران قوی موفق و مؤید باشید.

محمود مقامی، عناوین مدیر روابط عمومی، ارتباطات و امور جوانان دفتر آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند و نیز معاون فرهنگ سازی، آموزش و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را در سوابق فعالیتی خود دارد.

همچنین در حکمی جداگانه استاندار خراسان جنوبی محمدرضا براتی درمیان را به عنوان مشاور رسانه ای خود منصوب کرد.

در متن حکم براتی آمده است: با توجه به تجربیات و سوابق رسانه ای ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رسانه ای استاندار تعیین می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، با ایجاد تعاملات مثبت با رسانه‌های استان، همکاری روش مند با اصحاب رسانه و تیز رصد اخبار و تحلیل و بکارگیری ابزار نوین رسانه ای، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ ها با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و نیز برنامه‌های دولت سیزدهم در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و شعار ایران قوی موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید   مراسم سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی برگزار شد

محمدرضا براتی مسئول خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها