پایگاه‌های مقاومت درون شهری تقویت شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت درون شهری باید تقویت شوند گفت: مسأله مقاومت از ایران سرازیر شده و در همه جای دنیا تاثیرگذاشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه مسأله مقاومت در همه جا از جمله در بحث‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی مطرح است اظهار داشت: اگر حاج قاسم و حاج قاسم پرورها نباشند معلوم نیست چه بر سر این ملت بیاورند بنابراین مقاومت یک اصل در نظام خلقت فطری، عقلی و شرعی و یک موضوع انسانی است.

 وی با بیان اینکه امام حسین(ع) به همه آزادی خواهان درس انسانیت و مقاومت داده است افزود: مسأله دفاع یک حق اولیه است و در انسان در اصل دفاع، اجازه لازم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسأله مقاومت در همه جا از جمله در بحث‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی مطرح است.

عبادی بیان کرد: بعد از آنکه پای استعمار به کشورهای دیگر رسید متاسفانه بعد از جنگ جهانی دوم آسیب‌های زیادی بر پیکر انسانی وارد شد و وحشت بسیاری بر دنیا غالب شد و همراه با مکر و حیله دشمنان دیگر مقاومتی احساس نمی‌شد و یک حالت انفعالی وجود داشت و بیش از همه جهان اسلام دچار آسیب شد.

وی بیان کرد: امروز پایگاه‌های مقاومت در جهان به گونه‌ای قرار گرفته که دشمن احساس ناامنی می‌کند گفت: پایگاه‌های مقاومت درون شهری باید تقویت شوند چرا که نقش مهمی در تامین امنیت و تربیت دارند.

امام جمعه بیرجند به جایگاه مسجد در جامعه اشاره کرد و افزود: مسجد مادر همه امور است و جایگاه بالایی دارد و باید همه از این فرصت جهت مقابله با جهان خواران و بیگانگان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید   "محرومیت زدایی"راهبرد اصلیِ دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد معلوم نبود چه بر سر نه تنها مردم ایران بلکه دنیا می‌آمد و دشمن قبل از انقلاب به دنبال از بین بردن تاریخ اسلام بود.

امام جمعه بیرجند گفت: اگر کسی به اسم مسلمان در هر صحنه‌ای در این موقعیت به سمت دشمن برود از بدترین گناه‌های کبیره را مرتکب شده است مگر جاهایی که نقش فنی و تاکتیکی دارد به این دلیل که حمایت دشمن آثار روانی خطرناکی را به دنبال دارد و باعث افزایش جرأت و جسارت دشمن می‌شود.

عبادی گفت: انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد معلوم نبود چه بر سر نه تنها مردم ایران بلکه دنیا می آمد و دشمن قبل از انقلاب به دنبال از بین بردن تاریخ اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این انقلاب به تعبیر امام راحل یک معجزه است که به لطف خدا این پایگاه مقاومت در مقابل ظلم جهانی حاصل شد.

 وی با بیان اینکه امروز مسأله مقاومت که از ایران سرازیر شده در همه جای دنیا تاثیر گذاشته است گفت: کشورهای مختلفی از جمله یمن امروز با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستاده و مقاومت هم در انسان و هم در اسلام ریشه دارد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها