گره ۵ ساله تحویل زمین‌های بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی درمیان باز شد

گره ۵ ساله تحویل زمین های بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی درمیان باز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، با حضور بخشی فرماندار شهرستان درمیان، رحیمی معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات غیر دولتی بهزیستی خراسان جنوبی، حسینی مقدم رئیس اداره بهزیستی شهرستان و کارگر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان درمیان، قرارداد واگذاری زمین به معلولین و بیماران خاص تحت حمایت بهزیستی اهدا شد.

رحیمی در این برنامه به عملکرد اداره بهزیستی شهرستان درمیان در حوزه مسکن و اشتغال که رتبه های اول و دوم را از آن خود کرده، به عنوان نمونه موفق انجام یک خدمت شایسته و در کوتاه ترین زمان ممکن اظهار داشت: امروز با پیگیری اداره بهزیستی و مساعدت اداره راه و شهرسازی شهرستان درمیان اقدامی انجام شد که در سالجاری بی سابقه و قابل تقدیر است.

حسینعلی بخشی فرماندار شهرستان درمیان نیز با اشاره به عملکرد مثبت بهزیستی درمیان که در سالهای اخیر باعث رشد خدمتی شده، گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی صرفاً بر عهده بهزیستی نیست و باید همه ما به کمک این مجموعه بیایم تا امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تسهیل و تسریع شود.

در پایان این دیدار که با حضور جامعه هدف بهزیستی بود قرارداد واگذاری زمین ها تحویل متقاضیان شد.

لازم به ذکر است برای ساخت هر واحد مسکونی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض پیش بینی شده و صدور پروانه ساختمانی و واگذاری انشعابات آب، برق و گاز نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4 هزار و 867 وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی خراسان جنوبی مراجعه کردند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها