کارگاه آموزشی صفحه آرایی وقطعه بندی آثار خوشنویسی در بیرجند برگزار شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی ( صفحه آرایی وقطعه بندی آثار خوشنویسی) با حضور استاد طاهر نبی زاده در راستای سومین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ سید علی زمزم امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی در راستای سومین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،بنیاد بین المللی امام رضا ( ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی وانجمن خوشنویسان بیرجند برگزار شد.

وی بیان کرد: حدود ۵۰ نفر از خوشنویسان استانهای خراسان جنوبی ورضوی و همچنین مهدی فانی،علی طوسی ثانی مهدی اسماعیلی مود،هادی دربان حسینی ،مجتبی ابراهیمی،محسن اسماعیلی مود از استادان برجسته خوشنویسی  کشور حضور داشتند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی سه تن از اساتید برجسته کشوری با حضور جمعی از مسوولان استانی و هنرمندان در در نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی‌ مود گشایش یافت.

زمزم بیان کرد: ۴۵ اثر خوشنویسی (خطوط نستعلیق و شکسته نستعلیق) از استادان بزرگ کشور شامل مهدی فانی و علی طوسی از خراسان رضوی و استاد اسماعیلی مود از خراسان جنوبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی بااشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای هجدهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی برپا شده است افزود: امسال به عنوان سومین سال، خراسان جنوبی میزبان این دوره از جشنواره است و اختتامیه آن اسفند ماه برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد:  این نمایشگاه تا ۱۰ بهمن، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود به روی علاقه‌مندان باز است.

بیشتر بخوانید   اعضای هیئت بازبینی و انتخاب هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها