کمیته امداد ۲۳۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرد

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: برای امسال ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی شده که تا به امروز ۲۳۰ هزار شغل ایجاد شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم معارفه مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی با بیان اینکه  امسال در بحث مسکن ۱۰۸ هزار خدمت تعریف شده که بیش از ۵۲ هزار ساخت مسکن و مابقی تعمیر و تکمیل مسکن بوده است اظهار داشت: برای امسال ایجاد ۳۰۰ هزار شغل برنامه ریزی شده که تا امروز حدود ۲۳۰ هزار شغل ایجاد شده است.

وی گفت: کمیته امداد به واسطه مسئولیت، عهده دار خدمات متعددی از جمله ایجاد و مرمت مسکن و ایجاد اشتغال است که در این راستا برای سال آینده در کشور ایجاد ۵۰۰ هزار شغل و سالی ۹۰ هزار مسکن را تعریف کرده‌ایم.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: در کنار سختی‌ها و کمبودهایی که در جامعه با آن رو به رو هستیم، تذکر و یادآوری موفقیت‌های به دست آمده نیز ضرورت دارد تا در مسیر پیش رو نیز توفیقات بیشتری کسب کنیم.

خاکسار بیان کرد: در آستانه دهه فجر هستیم و باید از آنچه که بر نظام گذشته است یاد کرد؛ موفقیتی‌هایی که کسب کرده‌ایم از نعمت‌های این نظام بوده و در جلسه‌های کمیته امداد باید مشکلات مردم ذکر شده و کمک شود که مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور  با بیان اینکه مسئولان باید همه امکانات را برای خدمت به مردم به میدان بیاورند افزود: محور اصلی فعالیت‌های مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان جنوبی، توانمندسازی و ایجاد درآمد ثابت برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه فقر معیشتی در جامعه وجود دارد عنوان کرد: درخواست داریم توجه بیشتری به خراسان جنوبی شود.

بیشتر بخوانید   برگزاری دوره های آموزش خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

طالبی با بیان اینکه چشم امید اقشار ضعیف جامعه به کمیته امداد است افزود: در گذشته به زیرساختها و مشکلات و معیشتی توجه نشده و برخی از مشکلات فرهنگی اجتماعی نیز در نتیجه فقر معیشتی است.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی استانی ضعیف و کم برخوردار است گفت: اما مردم خراسان جنوبی همیشه در مراسمات ملی و انتخاباتها حضور بسیار فعالی دارند و از این جهت استان در رتبه‌های برتر کشوری است.

در این مراسم از زحمات رضا سلم آبادی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی قدردانی و محمد عرب به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معارفه شد.

محمد عرب مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز در این مراسم خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان با امداد برای رفع مشکلات جامعه شد.

محمد عرب پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی را داشته است و رضا سلم آبادی به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ادامه فعالیت خواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها