بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 882 پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر 680 پروژه گازرسانی با سرمایه‌گذاری 385 میلیارد تومان به بهره برداری می‌‎رسد و عملیات اجرایی گازرسانی به 202 پروژه در اقصی نقاط استان با پیش بینی اعتبار 391 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی در حوزه روستایی، در دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به 169 روستا افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به 112 روستای استان نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: در ادامه خدمت رسانی به هم استانی‌ها، در بخش صنعت نیز پروژه گازرسانی به 139 واحد صنعتی و تولیدی در استان افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به 86 واحد صنعتی باقی مانده در سطح استان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به یک هزار و 637 واحد مسکن محرومین در سطح 363 روستای استان و آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه خط تقویتی و همچنین گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی در سطح استان افزود: خداوند منان را شاکریم که با همت کارکنان تا پایان سال 1400 و در ادامه نهضت عظیم گازرسانی در استان، تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند  می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 776 میلیارد تومان برای افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی در دهه فجر هزینه شده یا خواهد شد، یادآور شد: منابع مالی تمام پروژه‌های گازرسانی در سطح استان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می‌شود.

انتهای پیام/101

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۰۰ اثر به جشنواره ملی ترانه و شعر سپید رضوی ارسال شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها