اشتغال بیش از یک هزار نفر با افتتاح ۸ طرح صنعتی معدنی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی از افتتاح ۸ طرح صنعتی و معدنی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، عباس جرجانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ۸ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ در استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ طرح از استان در سطح ملی به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار داشت: واحد احیای مستقیم کارخانه فولاد قائنات با سرمایه گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰۰ نفر، واحد فراوری معدن طلای شادان با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۴۰ نفر از جمله مهمترین طرح‌های ملی آماده افتتاح در استان است.

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر، دیگر طرح مهم استان در سطح ملی است.

وی بیان کرد: تولید پودر باریت و بنتونیت با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر، معدن هماتیت و مس سولفیدی مس اکسیر و بهره‌برداری از معدن منیزیت سپیدان ۳ طرح دیگر استان در سطح ملی است.

وی اظهار داشت: طرح تولید تینرهای نیتروسلولزی و تینرهای روغنی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان و اشتغال ۹ نفر یکی از طرح‌های استانی است که در طبس افتتاح خواهد شد.

جرجانی گفت: تولید فیلتر هوای خودرو با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان و اشتغال ۵ نفر از دیگر طرح‌هایی است که در فردوس افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: افتتاح طرح های صنعتی و معدنی استان در دهه فجر سالجاری در مجموع زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید   روایت فتاح از توجه مقام معظم رهبری به نقاط محروم؛ رهبری ما را به توجه بیشتر به نهبندان سفارش کردند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها