315 هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در خراسان جنوبی صادر شد

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از 5 ممیز 413 هزار تن کالا با صدور 315 هزاربرگ بارنامه طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“،  رسول سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 10 ماهه گذشته بیش از 5 ممیز 413 هزارتن کالا توسط 71 شرکت حمل و نقل کالا جابجا و 315 هزار برگ بارنامه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شناسنامه هر کالا بارنامه صادر شده است افزود: بر اساس آمار بیشترین کالا جابجا شده در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، کالاهای سیمان و مواد معدنی را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و تصریح کرد: در حمل کالا مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

سالاری از فعالیت 71 شرکت حمل و نقل کالا با 4810 دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و یادآور شد: 9 هزار و 536 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۲۸ درصدی صادرات تعاونی‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها