پرسنل نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند

همزمان با سالروز دیدار همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی، پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی اظهار داشت: ما امروز جامعه زنده‌ایم و از نظر علمی، قدرت نظامی، عقیده و فکر، انواع و اقسام مختلف مسائل به عنوان جامعه زنده مطرح هستیم.

وی گفت: باید به نیروی هوایی ارتش تبریک مضاعف گفت چون وقتی بر سر دو راهی‌ها عزت و ذلت قرار گرفتند هموراه عزت را انتخاب کرده و تصمیم درست گرفتند و آن روز که مردم به آنها نیاز داشتند به یاری مردم شتافتند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: حین و بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز که تهاجمات، فتنه‌ها و به تعبیر خودشان همه گزینه‌ها را روی میز خودشان داشتند هرجا که جامعه ما کم آورده، خداوند جبران کرده است از جمله در صحرای طبس یا فتنه ۸۸  خداوند به‌خوبی جبران کرده است.

عبادی عنوان کرد: در جنگ ۴۳ ساله، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت ادامه می‌دهند و این را نیروی زنده و این فرهنگ را فرهنگ زنده می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری نوشته شده یعنی ۴۰ سال آزمون و خطا و بعد از ۴۰ سال الان تازه اول کار است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه حماسه ۱۹ بهمن ۵۷ ضربه محکم ارتش بر پیکره طاغوت بود اظهار داشت: حرکت پرسنل نیروی هوایی ارتش و بیعت تاریخی با امام خمینی(ره)، روند پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از پیش تسریع کرد.

ظهوریان با اشاره به رشادت‌های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس گفت: بصیرت یعنی در گرد و غبار حق و باطل بتوانیم تشخیص درست بدهیم و همه ما باید پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت حرکت کنیم تا گمراه نشویم.

بیشتر بخوانید   برگزاری جشن ضامن آهو در 32 بقعه متبرکه خراسان جنوبی

وی با گرامیداشت یاد شهید «غفار رامین‌فر» که در نیروی هوایی و ارتش گمنام است تصریح کرد: این شهید بزرگوار در شهر قائن متولد شد و در ۶ سالگی توانست در خواندن قرآن مسلط شود و زمانی که پدرش عازم کربلا بود به خاطر علاقه زیادی که به اهل بیت و امام حسین (ع) داشت، با اصرار زیاد با پدرش عازم کربلا شد.

 ظهوریان ادامه داد: شهید رامین‌فر زمان اقامتش در آمریکا که دوره عالی ویژه آشنایی با جنگنده‌های شکاری خریداری شده از امریکا را در آن کشور می‌گذراند، هر روز قبل از عزیمت به محل کارش، قرآن را تلاوت می‌کرد بعد از چند روز خانم تقریباً ۴۵ ساله‌ای که مسیحی بود و در پانسونی با آنها زندگی می‌کرد از او پرسید: این اشعار و سرودها چیست که می‌خوانید؟ به او گفت: این کتاب وحی و معجزه پیغمبر خدا و راهنمای بشر است و در مورد قرآن مجید صحبت‌های زیادی کرد، به حدی علاقه‌مند شد که از شهید درخواست یک جلد قرآن مجید کرد و خواندن قرآن مجید و درک معانی آن، چنان آن خانم را تحت تاثیر قرار داد که به دین اسلام مشرف شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها