پیام تبریک دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی در پیامی با تبریک چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۲۲ بهمن، این ایام شکوهمند را به مردم خراسان جنوبی و تعاونگران پرتلاش استان تبریک گفت.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون خراسان جنوبی؛ متن پیام تبریک عالیه خورشید زاده دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به این شرح است.

هوا دلپذیر شد گل از خاک بردمید…

ایام‌الله دهه مبارک فجر،تجلی شکوهمند حماسه‌ای تاریخی و نشان‌دهنده عزم و اراده یک ملت است. این ایام یادآور سرافرازی مردمی است که برگ زرینی را در صحیفه میهن اسلامی به یادگار گذاشتند تا آیندگان طعم شیرین استقلال و آزادی را زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بچشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن را به مردم شریف استان خراسان جنوبی و تعاونگران ارجمند تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در سالروز پیروزی نور بر تاریکی، آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را پاس داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنان در مسیر اهداف والای انقلاب گام برداریم.

عالیه خورشید زاده

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امسال برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر میل به حضور در خراسان جنوبی داشتم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها