۲۵ تن خاک معدنی غیرمجاز در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی طبس گفت: مأموران پلیس در بازرسی از یک تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان کشف کردند. 

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ فاضل مریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه تپه طاق شهرستان طبس اخباری مبنی بر حمل و بارگیری خاک معدنی غیر مجاز دریافت کردند که موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور عشق آباد به بردسکن شهرستان طبس به یک تریلی حامل بار که در حال حرکت بود مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی خاک های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

  این مقام انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت های غیر قانونی می کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شرکت گاز خراسان جنوبی نمره کامل ارزیابی عملکرد ستاد اقامه نماز استان را کسب کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها