برپایی دومین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه در بیرجند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی دومین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه در بیرجند خبر داد و گفت: این نمایشگاه از فردا به مدت ۵ روز در میدان ابوذر بیرجند برپا خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران“سرهنگ مهدی هنری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای اشتغال و توانمندسازی در نقاط روستایی در جهت تقویت روحیه اتحاد و همدلی در بین مردم  است.

وی  با بیان اینکه ۲۰ نفر از تسهیلگران سازمان بسیج سازندگی در بحث آموزش‌های میدانی همکاری دارند گفت: توانمندسازی و ظرفیت سنجی در مناطق روستایی و محلات حاشیه شهرهای این صندوق‌های قرض الحسنه با محوریت مساجد استان در حال پیگیری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی صندوق‌های قرض‌الحسنه را تسهیل‌گر بین نهادهای حمایتی و مردم دانست و افزود: باید از حمایت همه مجموعه‌ها و مشارکت بسیج سازندگی برای پایدارسازی و ظرفیت بازاریابی برای این صندوق‌ها استفاده شود.

هنری از برپایی دومین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه فردا دوشنبه ۲ اسفند ماه لغایت ۶ اسفند ماه پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی، موادغذایی و  تولیدات خانگی روستاییان خراسان جنوبی در تعداد ۴۰ غرفه از فردا به مدت ۵ روز در محل میدان ابوذر بیرجند عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خواب عروسک‌ها/از بیرجند تا غزه دردتان را به جان می‌خرم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها