جشن گلریزان امشب به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود

امشب در حالی سی ُامین جشن گلریزان خراسان جنوبی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود که نیازمندان چشم به امید کمک خیران و مردمانی هستند تا در آستانه سال نو لبخند شادی و امید بر لبان کودکان بنشانند.

به گزارش “پیام خاوران“، جشن گلریزان سنت زیبا، دیرینه و جشن مهربانی برای نیازمندان در آستانه سال نو است تا با دلهای آسمانی و دستان سخاوتمند خیران در آستانه سال نو لبخندی را بر لب کودکان بنشانند.

گلریزان در واقع ریختن گل زندگی و امید درآستانه سال نو  برای همنوعان و همراهانمان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌كنند.

مهدی قمری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برای سومین سال متوالی جشن گلریزان در خراسان جنوبی ویژه تامین البسه دانش آموزان نیازمند امروز بدون حضور جمعیت مردمی و به صورت مجازی از شبکه خاوران پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان جامعه هدف این مراسم با کمک آموزش و پرورش و کمیته امداد استان شناسایی و کمک‌های جمع‌آوری شده بین آن‌ها توزیع می‌شود اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت‌ها و گرانی‌های روز افزون امکان خرید نسبت به سال گذشته کاهش یافته که نیاز به حمایت مالی بیشتر مردم در این زمینه داریم.

وی از کمک ۷۰۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان سال گذشته خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ دست لباس نو از کمک‌های مردمی خریداری و در آستانه سال نو بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع شد؛ ارزش واقعی لباس‌های خریداری شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مسئول اجرای جشن مردمی گلریزان بیرجند ادامه داد: امسال نیز جشن گلریزان به صورت زنده از طریق شبکه خاوران پخش می شود و مردم نیکوکار استان کمک‌های خود برای شرکت در این امر خداپسندانه را می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۵۰۰۰۶۷۰۰۳ نزد بانک صادرات و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ واریز کنند.

بیشتر بخوانید   ۱۲ هزار نفر در بخش صنایع خراسان جنوبی مشغول فعالیت هستند

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها