استاندار خراسان جنوبی:مشابه بودن مشکلات روستاهای حاشیه شهر بیرجند زیبنده و قابل قبول نیست

استاندار خراسان جنوبی گفت: مشابه بودن  مشکلات روستاهای منظریه، و حسین آباد باقران در حاشیه شهر بیرجند با روستاهای دورافتاده استان، اصلاً زیبنده و قابل قبول نیست.

به گزارش ” پیام خاوران “ جواد قناعت ظهر امروز به صورت سرزده از روستاهای رقویی، منظریه و حسین آباد شهر بیرجند بازدید وبا اهالی این روستاها به صورت رو در رو وبدون واسطه به گفت وگو پرداخت واظهار داشت:تدوین طرح جامع، پیش شرط رفع مشکلات روستاهای منظریه، رقویی و حسین آباد باقران است.

وی با بیان اینکه این بازدید در راستای دیدارهای مکرر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این روستاها و با هدف رصد میدانی مطالبات و درخواست های اهالی صورت گرفت بیان کرد:این سه روستا با وجود این که به مرکز استان متصل هستند اما مشکلات عدیده ای دارند اما چند مورد از مسایل حیاتی و کلان در اولویت پیگیری قرار گرفته اند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی مشابهت مشکلات این سه روستا در حاشیه شهر بیرجند با روستاهای دورافتاده استان، اصلاً زیبنده و قابل قبول نیست.

قناعت به جلسات کارشناسی و بازدیدهای معاونت عمران و دفتر فنی استانداری از این سه روستا اشاره کرد وگفت: مهمترین مشکل این روستاها، نداشتن راه دسترسی و نامناسب بودن روشنایی معابر است که باجمع بندی هایی که صورت گرفته، برای ایجاد راه دسترسی در اولین فرصت اقدام می شود.

وی با بیان اینکه درصورت نبود معارض حقیقی در مسیر تعیین شده یا بروز مشکل فنی خاصی، مشکل جاده دسترسی در نیمه اول سال ۱۴۰۱ حل خواهد شد تصریح کرد: تدوین طرح جامع اولین اقدام اساسی است که باید با جدیت دنبال شود تا از این پس همه طرح ها و پروژه ها بر مبنای طرح جامع و کاملاً اصولی انجام شود

بیشتر بخوانید   سفر یک روزه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که رفع کلیه مشکلات در روستاها، منوط به داشتن طرح جامع است، گفت: برای تدوین و طراحی طرح جامعه این سه روستا هم اقداماتی شده اما نیمه تمام مانده است.

در این بازدید که با حضور جمعی از مدیران کل ستادی و دستگاه‌ های متولی انجام شد، تصمیماتی درخصوص رفع مشکلات موجود اتخاذ شد.

انتهای پیام//

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها