نوروز مراکز خونگیری استان خراسان جنوبی فعال خواهند بود

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از فعالیت مراکزخونگیری استان در ایام تعطیل پایان سال و نوروز خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، کامبیز مهدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از مردم برای اهدای خون اظهار داشت:مراکز خونگیری استان در ایام تعطیل پایان سال و نوروز فعال خواهد بود

وی گفت: در روز پایان سال مراکز بیرجند، طبس و فردوس در نوبت صبح فعال خواهند بود و در روزهای اول تا چهارم فروردین مراکز خونگیری بیرجند و طبس آماده ارائه خدمت به اهداکنندگان خون هستند.

 مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: در روز هفتم و دهم فروردین مراکز خونگیری بیرجند در دو نوبت صبح و عصر و مرکز طبس در روز نهم فروردین در نوبت صبح و عصر فعال خواهند بود.

مهدی زاده بیان کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی مراکز خونگیری استان فعال خواهند بود و رورزهای یکشنبه و چهارشنبه در فردوس و دوشنبه و پنج شنبه در قاین پذیرای اهداکنندگان خون هستیم.

وی از مردم استان خواست تا با توجه به نیاز مبرم به خون در کشور و کمبود خون در روزهای پایان سال و همچنین ایام نوروز و نزدیک شدن به ماه  رمضان و کم شدن مراجعه کنندگان به مراکز خونگیری، این امر خداپسندانه رافراموش نشود و مانند همیشه در کنار انتقال خون در راستای تامین خون بیماران باشند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اهدای خون را امری ضروری برشمرد و افزود: خون و فراورده های آن هیچ جایگزینی ندارند و در تمامی ایام سال نیازمند یاری اهداکنندگان هستیم و این مطلب مهم همیشه مدنظرمردم باشد که نیاز به خون یک نیاز همیشگی است.

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۹ دستگاه برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها