معاون وزارت بهداشت از بیمارستان‌های قاین و فردوس بازدید کرد

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان های قاین و فردوس از اماکن آموزشی و در ادامه بیمارستان های این دو شهرستان بازدید کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، ابوالفضل باقری فرد صبح امروز در سفر به قاین از دانشکده پرستاری و مامائی بازدید کرد و اظهار داشت: براساس گزارشات موجود مشخص است که مردم این خطه به دنبال آموزش هستند و خوشبختانه زیرساخت و نیروی انسانی مهیاست و امیدواریم براساس ضوابط قانونی آنچه که شایسته این شهرستان است را بتوانیم انجام دهیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق اعلام علی دشتگرد رئیس دانشکده پرستاری و مامایی قاین در حال حاضر 518 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند و دانشکده پرستاری و مامایی قاین از سال 1388 آغاز به کار کرده و تاکنون 900 دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل شده‌اند.

باقری فرد در ادامه به فردوس رفت و ضمن بازدید از بیمارستان حضرت رسول (ص)، بیمارستان شهید چمران و دانشکده پیراپزشکی و بهداشت، در نشستی با مسئولین شهرستانی وشبکه بهداشت و درمان فردوس شرکت کرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ارتقاء دانشکده پیراپزشکی و بهداشت فردوس وجود دارد گفت: شرایط شهرستان فردوس فراتر از تصور ما است و از نظر کارشناسان وزارت که مستندات را تایید می‌کنند، این شهرستان امکان پیشرفت و ارتقاء را دارد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وجود دو بیمارستان در سطح بالا و با کیفیت خوب در فردوس را زمینه مناسبی برای ارتقاء دانشکده پیراپزشکی و قدمی بزرگی در جهت ارتقاء آموزش این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ 251

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کمک 14 میلیاردی هلال احمر خراسان جنوبی به محرومان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها