اختصاص ۵٫۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل یادمان‌ شهدای گمنام در استان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تکمیل ۲۲ یادمان باقیمانده شهدای گمنام استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، وجود شهدا در هر شهر برکات زیادی دارد و سالهاست که بوی وجود شهدای گمنام در نقاط مختلف خراسان جنوبی پیچیده است.

سالهاست ساخت یادمان شهدای گمنام در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خود را خادم شهدا و حفظ فرهنگ دفاع مقدس می‌دانیم.

سرهنگ فلاحی افزود: همه شهدا از جایگاه بالایی برخوردار بوده و هرچه برایشان کار کنیم کم است و نمی‌توانیم دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در هر گوشه‌ای که شهدا تدفین می‌شوند مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و برنامه‌های مختلف برای پاسداشت یاد و نام آنها اجرا می‌شود حال چرا پیگیری قول‌های مسئولان برای ساخت یادمان شهدا به تعویق می‌افتد گفت: امسال پیگیری‌های زیادی برای تامین اعتبار انجام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوسال اخیر پیگیری‌های زیادی شده تا بتوانیم یادمان شهدای گمنام موجود را تکمیل کنیم گفت: تا ابتدای سال ۹۹ از ۶۲ محلی که شهدای گمنام در استان خاکسپاری شدند ۲۵ یادمان تکمیل شده بود که در امسال به ۴۰ یادمان رسیده است.

فلاحی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ یادمان در حال تکمیل است و ۱۱ یادمان نیز در حد صفر است و هنوز کاری انجام نشده است گفت: در حضور استاندار و سفرهای شهرستانی پیگیر تکمیل یادمان شهدای گمنام در استان هستیم که امید است همه یادمان‌های نیمه تمام در استان به زودی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید   گلایه از کوتاهی دستگاههای اجرایی در گردآوری دانشنامه دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال ۵ و نیم میلیارد تومان برای تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها