مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی معارفه شدند

طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی امور استان های تامین اجتماعی، سیدحسین فراتی به عنوان مدیرکل جدید بیمه و دکتر ابوالفضل سبحانی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی معارفه شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، طی مراسمی با حضور مدیران استانی و کشوری مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی تکریم و معارفه شدند.

در این مراسم از زحمات محمدی مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان قدردانی و سید حسین فراتی به عنوان مدیرکل جدید انتخاب شد و همچنین از زحمات ۱۶ ساله دکتر فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قدردانی و دکتر سبحانی به عنوان مدیر جدید  درمان خراسان جنوبی منصوب شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: انسان به تنهایی کاری نمی‌تواند کند و موفقیت یک مدیر به دلیل کار تیمی است و وقتی کسی شکوفا می شود که تمام اعضای یک مجموعه همدل باشند.

ابوالفضل سبحانی بیان کرد: این طرز تفکر که بنده همه چیز را می دانم قبول ندارم و به دنبال تک محوری نیستم و کار جمعی قبول دارم و وحدت سازمانی می تواند به ما قوت و نیرو دهد.

وی افزود: مهم ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و ما باید بهینه از این نیروی انسانی استفاده کنیم و باید روحیه نیرو حفظ شود تا در تله برخی وسوسه های شیطانی نیافتد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد:  خدمت به مردم اصل مهمی لست که باید توجه شود و این ساختارها و سازمان ها برای این است که مردم با رضایتمندی خارج شوند و هر چه در توان دارم برای خدمت مردم انجام می دهم چرا که رضای خدا را در رضای مردم به خود می بینم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز به صیانت از حق مردم تاکید کرد و افزود: برای گسترش بیمه و صیانت از حقوق مردم کمر همت را می بندیم.

بیشتر بخوانید   روند افزایشی بیماران کرنایی در خراسان جنوبی/در صورت استمرار هفته آینده ظرفیت بیمارستانها تکمیل می شود

سید حسین فراتی تصریح کرد: برای توسعه و  ارتقای خدمات به جامعه مخاطب خود تمام تلاش را می کنیم تا مردم رضایتمندی و احساس آرامش داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها