جوانان پر شور بیرجندی پای کار پویش مهر مهدوی/نشاندن لبخند برروی لب نیازمندان

عده‌ای از جوانان پر شور و آتش به اختیار بیرجند که در قالب مهدی یاران و موسسه مصاف فعالیت دارند به مناسبت نیمه شعبان پویش مهر مهدوی را اجرا کردند.

به گزارش“پیام خاوران”، جوانانی با انگیزه، پر شور و علاقه‌مند به خدمت در طول سال در قالب برنامه‌های مختلف به محرومان و نیازمندان خدمت می‌کنند.

یکی از این برنامه‌ها با عنوان پویش مهر مهدوی است که همزمان با سراسر کشور به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) در سطح استان خراسان جنوبی نیز برگزار می‌شود.

مسئول موسسه مصاف خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از اجرای پویش مهر مهدوی این است که کارهای خیریه و جهادی خود را تقدیم به ساحت مقدس امام عصر(عج) کنیم و به دنبال نشاندن لبخند بر روی لبان کودکان نیازمند هستیم.

حجت کفاشی با بیان اینکه در راستای اجرای پویش مهر مهدوی تعدادی پوشاک و بسته معیشتی به دست نیازمندان استان رسیده گفت: این برنامه به صورت جهادی در تعدادی از روستاهای محروم استان برای ارائه خدمات مختلف در راستای اجرای این پویش انجام می‌شود.

مسئول موسسه مصاف خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم این نوع فعالیت‌ها با کمک مردم و خیرین و مسئولان ادامه داشته باشد تا بتوانیم گرهی از مشکلات نیازمندان و محرومان باز کنیم.

کفاشی با اشاره به برنامه‌های نیمه شعبان افزود: حدود یک دهه است که در زمینه احیای شب نیمه شعبان فعالیت داریم و مباحث توزیع پوشاک، در دستور کار این نهاد قرار دارد و قرار است تا با کمک خیرین و مردم این برنامه به بهترین نحو انجام شود.

وی به طرح «کوچه‌های انتظار» اشاره کرد و گفت: این طرح همان ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های خیابانی است و برچسب‌های مهدوی بر روی خودروها نصب می‌شود.

مسئول کانون مهدی یاران و موسسه مصاف خراسان جنوبی ادامه داد: در فضای مجازی نیز برنامه‌های مختلفی از جمله تهیه پوستر و کلیپ برای بزرگداشت نیمه شعبان و ترویج فرهنگ مهدویت توسط این کانون اجرا خواهد شد تا بتوانیم زمینه ساز ظهور باشیم.

بیشتر بخوانید   قدردانی شرکت برق خراسان جنوبی از کویرتایر در راستای کاهش پیک بارتابستان 98+تصویر

کفاشی با بیان اینکه رسالت این کانون رسالت آموزشی است گفت: این کانون در زمینه آموزش و آسیب شناسی مهدویت آمادگی دارد تا در جلسات مختلف با دانش آموزان و دانشجویان و سایر نهادهای فرهنگی قدمی تاثیرگذار بردارد.

وی ادامه داد: برپایی جشن خیابانی  و نور افشانی در شب نیمه شعبان با عنوان کوچه‌های انتظار، نصب برچسب های مهدوی پشت شیشه خودروها با عنوان هر خودرو یک بنر مهدوی، توزیع بسته‌های خوراکی و فرهنگی در جشن خیابانی کوچه‌های انتظار، تهیه 110 بسته معیشتی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمندان شناسایی شده به مناسبت نیمه شعبان، جمع‌آوری لباس و توزیع بین خانواده‌های نیازمندان شناسایی شده به مناسبت نیمه شعبان، هماهنگی در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم استغاثه مهدوی و اجتماع مردمی منتظران ظهور با گروه زمینه سازان ظهور و گروه‌های مهدوی و هیئت‌های مذهبی، ساخت محتوای مذهبی و مهدوی و نشر در فضای مجازی کلیپ پوستر موشن گرافی استوری و …. به مناسبت نیمه شعبان و آخرین جمعه قرن از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها