استاندار خراسان جنوبی: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی از مطالبات رهبری و مردم است

استاندار خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی که از موضوعات جدی و مطالبات رهبری و مردم کشور و استان است پیگیری و در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت در پیام نوروزی خود ضمن عرض سلام، ارادت و ادب به مردم استان اظهار داشت: قرن جدید را در حالی شروع می‌کنیم که در سال ۱۴۰۰ رخدادهای بزرگی در کشور ایجاد شد، ما انتخابات پرشور خرداد ۱۴۰۰ را داشتیم و به دنبال آن، استقرار دولت مردمی، ولایی و ارزشی را شاهد هستیم، در کنار آن تلخکامی‌هایی مثل ویروس کرونا را در کشور و استان داشتیم و خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم در اهدای کمک‌های مؤمنانه برای کمک و مساعدت به افراد آسیب پذیر در سطح کشور بودیم.

وی افزود: انشالله در سال جدید که با لسان مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار سال مشخص می‌شود، دولتمردان تمام سعی و تلاش خود را برای اجرایی کردن تمام منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) خواهند کرد و قطعاً از موضوعات جدی که از مطالبات رهبری و مردم عزیز کشور و استان است، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ما در سال جدید موضوعات جدی استان را پیگیری نموده و در دستور کار خود قرار خواهیم داد، از موضوعات جدی قیمت‌گذاری درست محصولات استراتژیک در حوزه کشاورزی است و نیز پرداختن به موضوع معدن که فقط استخراج ذخایر معدنی و صرف خام‌فروشی نباشد بلکه در کنار آن پروژه‌ها و طرح‌های فرآوری ایجاد شده و توسعه یابد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این برای حل مشکلات جاده‌های مواصلاتی استان و همچنین احداث راه آهن کریدور شمال- جنوب به طور جدی اقداماتی انجام خواهد شد و از همه مهمتر ابرچالش استان و موضوع آب در دستور کار است.

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت کویر تایر، الگوی برتر در بخش صنعت خراسان جنوبی

قناعت ادامه داد: ما سعی می کنیم کادرسازی خوبی صورت بگیرد و نیروهای انقلابی، با استعداد، با ظرفیت، کاربلد، دلسوز و مردمی که دلشان برای مردم و استان می‌سوزد، بر مسند امور و در جاهای کلیدی، حساس و مهم قرار گیرند که با یک کار تیمی و در رأس آن تأکید حضرت آیت الله رئیسی و بحث خدمت‌رسانی و کار برای مردم را در دستور کار داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار نیروهای جدید و تازه نفس، انشالله بتوانیم چرخ توسعه استان را بیشتر از گذشته به حرکت درآوریم تا  شاهد رشد و ترقی خراسان جنوبی در رقابت با استان‌های دیگر باشیم.

انتهای پیام/250

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها