مدیرعامل شرکت کویر تایر، الگوی برتر در بخش صنعت خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه از مهمترین وظایف این دانشگاه ارتباط با صنعت است گفت: در روز ملی صنعت از مهندس زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر به عنوان الگوی برتر در بخش صنعت استان تقدیر خواهد شد.

به گزارش  “پیام خاوران” عباسعلی رضاپور در نشست خبری تکریم ملی چهره ماندگارصنعت استان آقای سید محمد حسین زینلی مدیر عامل شرکت کویر تایر اظهار داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند تنها دانشگاه صنعتی در شرق کشور است که وظیفه تربیت نیروهای متخصص را برعهده دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند درسال ۱۳۸۶ تاسیس شده  و در حال حاضر ۷۰ عضو هیئت علمی در سه دانشکده و ۱۰ رشته تحصیلی دارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف این دانشگاه ارتباط با صنعت است افزود: در این راستا بازدید بیش از ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی در سال گذشته انجام شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: نشست تخصصی با واحدهای صنعتی استان در سال برنامه‌ریزی شده و این نشست در راستای رفع موانع و عارضه‌یابی بخش صنعت استان انجام می‌شود.

رضا‌پور با اشاره به بورسیه دانش آموزان در دانشگاه صنعتی عنوان کرد: این موضوع ظرفیت خوبی برای دانش آموزان نخبه استان است و در کنکور سال ۱۴۰۲ نیز لحاظ شده است.

وی با اشاره به دهم تیر ماه روز ملی صنعت گفت: در این روز از زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر به عنوان الگوی برتر در بخش صنعت استان با حضور میهمانان داخلی و کشوری تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راه های گسترش وتوسعه فعالیت های ایمیدرو در خراسان جنوبی بررسی می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها