هیچ شهری از خراسان جنوبی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد/ شناسایی 18 بیمار جدید در استان

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: هیچ شهری از خراسان جنوبی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و طی 24 ساعت گذشته 18 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته 63 آزمایش جدید کرونا در استان انجام شد که 18 مورد مثبت جدید شناسایی شد.

وی گفت: از این تعداد 11 مورد از بیرجند، 6 مورد از زیرکوه و یک مورد در درمیان شناسایی شده است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 32 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که 28 نفر کرونا مثبتند و از این تعداد 9 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر نامساعد است.

وی گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشد که مجموع موارد فوت همان یک هزار و 422 نفر است.

شریف زاده اظهار داشت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته 582 هزار و 759 نفر واکسن نوبت اول، 523 هزار و 9 نفر واکسن نوبت دوم و 212 هزار و 534 نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، خوشبختانه هیچ شهری از استان در وضعیت قرمز قرار ندارد و تعداد شهرهای با وضعیت زرد به ۹ شهر افزایش یافته است.

شریف زاده بیان کرد: شهرستان‌های درمیان و سرایان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، خوسف، زیرکوه، سربیشه، فردوس، قائنات، طبس و نهبندان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ شهری از استان هنوز در وضعیت عادی و رنگ آبی قرار نگرفته و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار تکمیل واکسیناسیون، بهترین و موثرترین راه مقابله با کرونا در هر موجی از بیماری است.

بیشتر بخوانید   بستری 14 بیمار کرونایی خراسان جنوبی در بخش مراقبت‌های ویژه

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها