توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان به زودی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز ویژه ماه مبارک رمضان انجام شده گفت: توزیع کالاها در روزهای آینده انجام می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، این روزها مردم بعد از تدارکی که برای سال جدید داشتند خود را برای ماه رمضان آماده می‌کنند و از این مغازه به آن مغازه به دنبال تهیه و خرید کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان هستند چرا که تا پایان ماه شعبان تنها دو روز باقی مانده و ماه رمضان در پیش است.

یکی از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طبق روال هر ساله که در آستانه ماه مبارک رمضان برنج و شکر تنظیم بازار خریداری می‌کردیم امروز هم به بازار آمدم تا اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنم اما فروشندگان می‌گفتند کالاهای تنظیم بازار برای ماه رمضان هنوز به دستشان نرسیده است.

وی با گلایه از اینکه تا ماه مبارک رمضان چند روزی بیشتر نمانده و هنوز کالای تنظیم بازار ویژه ماه مبارک در بازار توزیع نشده گفت: باید مسئولان زودتر از این برای توزیع اقدام می‌کردند.

دیگر شهروند بیرجندی نیز به خبرنگار ما گفت: چند روز گذشته از طریق رسانه‌ها اعلام شد که هیچ کمبودی در زمینه کالای اساسی ماه مبارک رمضان در  بازار نیست حال اگر کمبودی نیست پس چرا توزیع را آغاز نمی‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار ما گفت: مردم نگران کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان نباشند اقلام به اندازه کافی موجود است.

مهدی جعفری با بیان اینکه ۳۰۰ تن برنج هندی، ۳۰۰ تن برنج تایلندی، ۴۰۰ تن شکر ویژه صنف صنعتی و ۳۵۰ تن شکر ویژه مصرف خانوار در نظر گرفته شده است گفت: در زمینه مرغ و تخم مرغ نیز کمبودی وجود ندارد به هر میزان که نیاز باشد روزانه موجود است.

بیشتر بخوانید   کادر پزشکی ‌منطقه پدافند هوایی شرق به روستاهای محروم مرزی خراسان جنوبی اعزام شدند ‌

وی اظهار داشت: نگرانی و کمبودی وجود ندارد  و  طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز با هدف تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: اقلام اساسی ویژه ماه مبارک در روزهای آینده و هزمان با شب اول ماه مبارک آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها