۷۹۴ پرونده در ایام طرح نوروزی وارد شعب تعزیرات خراسان جنوبی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: ۷۹۴ پرونده در ایام طرح نوروزی وارد شعب تعزیرات خراسان جنوبی شد که از این تعداد ۳۶۴ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی که از چهاردهم اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه داشته، ۷۹۴ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۶۴ پرونده ورودی مربوط به بخش کالا و خدمات بوده است، گفت: در بخش کالا و خدمات ۳۸۷ پرونده نیز مختومه شده و متخلفان به ۷۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۸۸۴ ریال جریمه نیز محکوم شدند.

حسن پور با بیان اینکه در بخش قاچاق کالا نیز ۳۶۷ پرونده ورودی به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی داشته‌ایم، افزود: در این بخش ۴۸۴ پرونده نیز مختومه شده و متخلفین به ۳۸۴ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۹۴۳ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش بهداشت و دارو نیز ۶۳ پرونده به شعب وارد و ۵۷ پرونده نیز مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۵ اکیپ کشت در ایام طرح نوروزی در خراسان‌جنوبی داشته‌ایم، اظهار داشت: این اکیپ‌ها ۶۱۳ مورد بازرسی ویژه از واحدهای صنفی داشته‌اند که در این بازرسی‌ها تعداد ۶۱ واحد صنفی خراسان جنوبی دارای تخلف بوده‌اند.

حسن پور یادآور شد: به ۱۲ واحد صنفی نیز تذکر کتبی داده شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تذکر نماینده قائنات و زیرکوه به وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها