ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در انبارهای خراسان جنوبی تکمیل است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: به لحاظ میزان ذخیره‌سازی کالاهای اساسی تمامی انبارها تکمیل است و هیچ نگرانی در استان وجود ندارد.

مهدی جعفری صبح امروز در حاشیه طرح بازدید و نظارت بر بازار و اصناف در گفتگو با خبرنگار پیام خاوران اظهار داشت: میزان  ۳۷۴ تن مرغ منجمد، ۳۰۰ تن برنج تایلندی و ۳۰۰ تن برنج هندی و ۷۵۰ تن شکر و ۱۷۰ تن گوشت گوساله برای ماه مبارک رمضان بین مباشرین در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ ناظر با عنوان همیاران بازار به منظور رصد و ساماندهی وارد عمل شده‌اند اظهار کرد: روزبازارها، میادین میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها، توزیع‌کنندگان سموم کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور، کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی، انبارها، کشتارگاه‌ها، سردخانه‌ها، صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تولید خوراک دام و واحدهای تولیدی آرد از جمله مراکز مورد نظارت و بازرسی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تامین تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز این ماه مبارک در خراسان جنوبی در قالب طرح ضیافت در حال انجام است.

جعفری اظهار کرد: در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار و اصناف سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سازمان صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان ۱۵ هزار مورد بازرسی انجام شده و منجر به تشکیل ۴۰۰ پرونده تخلف در این مدت شده است.

جانشین ستاد تسهیلات نوروزی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی تاکنون خراسان جنوبی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی و سایر اقدامات سفر جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

ائمه جمعه و جماعات استان در خطبه‌های نمازجمعه و همچنین جانشین ستاد تسهیلات نوروزی استان در نخستین جلسه شورای اداری استان از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در ایام نوروز تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید   الزامی بودن مدرک تحصیلی برای رانندگان حمل و نقل جاده ای

ائمه جمعه اشاره کردند از بحث‌های مهم در ایام تعطیلات نوروزی تامین کالاهای اساسی بود که امسال به همت سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های مربوطه اقدامات خوبی انجام شده و کالاهای مورد نیاز استان به موقع و به میزان کافی فراهم و عرضه شده است.

انتهای پیام/ 101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها