افتتاح نمایشگاه فرهنگی نظامی ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند به روایت تصویر

به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه فرهنگی نظامی ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با آغاز هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه فرهنگی، دفاعی و نظامی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) به مدت سه روز  در استان خراسان جنوبی با حضور فرماندهان و عموم مردم  افتتاح شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه امروز به همت کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر و مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) و نیروهای پدافند هوایی و پایگاه هوایی ایجاد شده و امسال بعد از وقفه ۲ ساله که به دلیل شرایط کرونا ایجاد شده بود توانستیم خدمتگزار روزه‌داران این استان باشیم.

شاطری افزود این نمایشگاه با نمایش انواع ادوات نظامی و غرفه فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان به مدت سه روز قرار خواهد گرفت.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان

همچنین همزمان با هفته ارتش و ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی به میزبانی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی با حضور قاریان برجسته نیروهای مسلح، فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایور نیروهای مسلح استان با هدف تعمیق معنویت و همدلی بین نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین میری سخنران این محفل با اشاره به اینکه انشالله محفل نورانی مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد افزود : قرآن راه نجات و جلوگیری از انحراف است و هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر راست و حقیقت حرکت می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی آذرماه امسال در بیرجند/ حضور270 ناشر در نمایشگاه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها