۵۶ پایگاه حامی یابی طرح‌های کمیته امداد خراسان جنوبی در شب‌های قدر ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در شب‌های پرفضلیت قدر پایگاه‌های حامی یابی طرح‌های این نهاد در سطح استان فعال است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد عرب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی یای طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به تشریح طرح اکرام ایتام پرداخت و افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد یا افرادی به عنوان حامی به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کنند.

عرب تصریح کرد: حامیان و خیرین گرامی می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ايتام و محسنین اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۶۰ نفر فرزند یتیم تحت حمایت این نهاد است بیان کرد: در ماه رمضان امسال تاکنون ۶۰۳ حامی ثبت نام کرده که حمایت ۸۹۵ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده  گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، طرح محسنین را حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست برشمرد و اظهار داشت: در این طرح ۶ هزار و ۴۸۱ نفر غیر یتیم (محسنين) تحت حمایت شناسایی شدند که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن و بیماری است.

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نقره‌داغ شدن متخلفین رمزارزها در خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها