“شکوه  ماندگار” مردم خراسان جنوبی درراهپیمایی روز جهانی قدس

گروه استانها_مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام برائت از استکبارگران در خراسان جنوبی با حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم اعم از دانش آموز، دانشجو، کسبه، کارمندان و نیرو‌های مسلح آغاز شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، مردم ولایتمدار این استان، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هم گام با سایر هموطنان و آزادیخواهان جهان، آزادی فلسطین و قدس شریف را فریاد زدند

مردم روزه‌دار استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور از دقایق ابتدایی صبح امروز در مراسم روز جهانی قدس حاضر شدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور مردم در این راهپیمایی جهانی ضمن شکست مثلث آمریکایی-صهیونیستی- سعودی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و مادری خود را در مقیاس جهانی دوچندان می‌کند.

امروز مردم روزه‌دار۱۱ شهرستان‌ خراسان جنوبی همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند آزادی‌خواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین (ع) یدک می‌کشند و امید دارند تا با یاری مظلومان فلسطینی نور امید در دل خواهران و برادران دینی خود بدمند و نشان دهند استقامت ظلم و جور از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است و مستکبران عالم در نهایت چاره‌ای جز کُرنش و پذیرش ضعف خود در مقابل اراده ملت‌های آزادی‌خواه را ندارند.

راهپیمایی در بیرجند از میدان شهدا آغاز شده و تا میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تعطیلی باشگاه‌های ورزشی خراسان جنوبی تا اطلاع ثانوی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها