استاندار خراسان جنوبی:روز قدس، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین است

استاندار خراسان جنوبی گفت: روز قدس، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین است.

به گزارش” پیام خاوران “؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در سخنرانی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: مبارزه برای آزادی فلسطین جهاد فی سبیل الله است.وی ادامه داد: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که بسیاری از معادلات جهانی به نفع آرمان آزادسازی فلسطین تغییر پیدا کرده است.

استاندار با تأکید بر این که راهکار سازش دیگر نتیجه نمی دهد، تصریح نمود: امروز اکثریت ملت فلسطین، راهکار مقاومت را حمایت می کنند و آن را تنها راه پایان دادن به اشغال اسرائیل می دادند.

به گفته وی؛ همه باید ملت فلسطین را برای تداوم مبارزه و مقاومت یاری دهند و مهمترین رکن حمایت از فلسطین قطع پشتیبانی از دشمن غاصب است.

قناعت با بیان این که موضوع فلسطین، مسئله جهان اسلام و بشریت است، گفت: آمریکا و غرب به جامعه جهانی صریحاً دروغ می گویند، چرا کخ مبنای آنان بر دروغ و فریب است.

وی اظهار داشت: روز قدس نشان و صف بندی حق در مقابل باطل و صف بندی عدل در مقابل ظلم است.

استاندار، روز قدس را یک روز به معنای حقیقی کلمه بین المللی اسلامی خواند و متذکر شد: بیش از ۶۰ سال است که سعی می کنند فلسطین را از نقشه جغرافیای اسلامی محو کنند که حضور ملت جمهوری اسلامی این نیرنگ را نقش بر آب کرد.

قناعت ادامه داد: روز قدس، فقط یک راهپیمایی ساده نیست، بلکه حرکتی بسیار عمیق و پرمعناست و حاصل درک و شعور ملت غیور ایران و خلق حماسه است.

وی با اشاره به اینکه هدف مبارزه در موضوع فلسطین، آزادی همه سرزمین های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: عملیات های اخیر در تل آویو و برخی مناطق دیگر نشان می دهد که باور مقاومت در میان مردم فلسطین در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید   مرز ماهیرود فعال ترین مرز رسمی کشور است/ رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات استان از این مرز

استاندار با تأکید بر ضرورت عدم اعتماد به دولت های غربی و جوامع جهانی وابسته به آنان، متذکر شد: اینها اصلاً قابل اعتماد نیستند، چون با ظاهری آراسته ولی باطنی گرگ صفت می خواهند سر جهان اسلام و کشور های منطقه را کلاه بگذارند.

قناعت با بیان این که شناخت دشمنان اصلی دنیای اسلام به مردم همواره در بیانات رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته، گفت: خواص جامعه باید این هوشیاری و بیداری را در زمینه شناخت دشمن در بین امت اسلامی ایجاد کنند.

وی تأکید کرد: برخلاف دولت های دیگر که از ترس و با تطمیع، حرف حق را کتمان می کنند، جمهوری اسلامی ایران این حرف را به صراحت می زند که حق با ملت فلسطین است.

استاندار، راه اندازی جنگ های دالی را ترفندی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: روز قدس نشان دهنده صف بندی حق در مقابل ظلم، و اسلام در مقابل نظام سلطه و صهیونیست است.
قناعت با اشاره به اینکه با هر مسلمان شیعه و سنی که در مقابل ظلم مستکبران و نظام سلطه بایستد، دشمنی می کنند، گفت: باید دشمن اصلی را بشناسیم، فریب نظام سلطه را نخوریم و به فرمایش امام راحل(ره) باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا و اسرائیل بکشیم.

وی به سیاست عادی سازی حضور رژیم صهیونیست در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: روز قدس تیری به قلب فراموشی است.

استاندار تصریح نمود: مهمترین رکن حمایت از فلسطین قطع پشتیبانی از دشمن غاصب است و این وظیفه همه دولت ها و کشورهای اسلامی است.

بیشتر بخوانید   راه اندازی سامانه اینترنتی خرید کتاب در خراسان جنوبی+لیست کتابفروشی ها

قناعت متذکر شد: فلسطین باید با همه پرسی از همه ادیان و اقوام فلسطینی، به دست این ملت سپرده شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها